KAKO DO POPOLNE POSTAVE ŠE PRED POLETJEM?

0
965

Poletje se nezadržno bliža in vsi si želimo ravnega trebuščka in popolne postave. Nič ni nemogoče, če začnete takoj. Predvsem vsak dan pričnite z velikim kozarcem vode. In pijte ves dan. Pijte!

V svojo prehrano vključite čim več lahke, sveže hrane. Odpravite se na tržnico, povprašajte pri sodelavcih, prijateljih, sosedih – morda imajo kaj zelenjave odveč? Naredite si jedilnik, v katerem bodo prevladovale sveže solatke, oreščki, smutiji.

Solate vsekakor sodijo med izredno nizkokalorična živila, ki jih zlahka uživate tudi v večjih količinah. Seveda velja zmernost pri polivkah oz. prelivih. Blagodejno regulira presnovo, saj vsebuje folno kislino, poleg te pa še kopico vitaminov in mineralov. Je odličen vir vlaknin, blagodejno vpliva na holesterol, zelo primerna pa je tudi za diabetike. Izboljšuje žilni sistem v telesu in delovanje srca. Pomirja in sprošča in krepi mišično tkivo, živce in možgane.

Med oreščki so najbolj zdravi orehi; upravičeno veljajo za najboljši rastlinski vir beljakovin, prekipevajo od omega-3 maščobnih kislin, vitamina B in E. In dobra novice: maščobe, ki jih vsebujejo, so nenasičene, zato znižujejo tveganje srčnih napadov in nivo slabega holesterola, za povrh pa še preprečujejo visok krvni. V telesu sanirajo škodo, ko jo povzročajo slabe, nasičene maščobe.

Tudi lešniki so prvaki zase; vsebujejo glutaminsko kislino, ki povečuje vzdržljivost in odpravlja utrujenost. Krepijo imunski sistem in širijo žile. Žal so najbolj priporočljivi tisti ne v čokoladi. Nikakor ne pozabite mandljev! Z najboljšim razmerjem med magnezijem in kalcijem ti super oreščki razstrupljajo telo, pospešujejo pravilno krčenje mišic s srčno mišico vred, bogati so z dobrimi maščobami in vitaminom E. Zaradi nizke vsebnosti ogljikovih hidratov so nasitni in zelo primerni za shujševalno dieto.

Zajtrk naj bo na vsak način polnozrnat: sadno-zelenjavna solata z oreščki, sirom, ali skuto. Popečeni polnozrnati kruhek z jajci. Jogurt s Chia semeni, ki veljajo za super živilo.

Zdrava malica, pa tudi zelo okusna je na primer sadna solata z jogurtom. Še bolje, če ob njej pozobate kakšen mandelj, oreh ali pistacijo.

Tudi za kosilo velja enako: polnozrnato je zakon!  Slastni sendvič iz polnozrnate štručke, obložene s pustim piščančjim mesom in svežo solato bo potešil lakoto za dlje časa, hkrati pa vas ne bo napihnil in tudi zaspani ne boste po njem.

Za lahko in zdravo večerjo si privoščite trdo kuhana jajca z rezinami paradižnika in rukolo ali hladno solato iz polnozrnatih testenin ali kuskusa.

Če ste slučajno pozabili, pa – še enkrat – predvsem pijte veliko vode. Ves dan.

Za več koristnih vsebin se registrirajte TUKAJ.

 

 

NAPIŠI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here